Šestošolci so pri urah Naravoslovja izdelali didaktično družabno igre na temo energija.
Svoje izdelke, ki so jih izdelovali več ur, so prinesli »testirat« četrtošolcem, saj se njihov učni načrt povezuje s šestošolskim. Četrtošolci so svoje starejše vrstnike sprejeli z mešani občutki, po izvedeni uri,pa so bili nad sodelovanjem navdušeni, obenem pa so utrdili in poglobili učno snov. S to dejavnostjo želimo vzpodbujati medsebojno sodelovanje, osebno rast in neformalno učenje in učenje skozi igro. Prav tako pa so učenci urili ročne spretnosti pri sami izdelavi in bili trajnostni naravnani, saj so ugotovili, da dobro družabno igro lahko z nekaj truda izdelajo sami.
Zagotovo bomo naše sodelovanje še ponovili, stremeli pa bomo k temu, da bo sodelovanje vzajemno in da dobro prakso lahko uporabimo tudi v nižjih razredih.
Učitelji: Jasna Lampreht, Martina Heric, Matevž Jakelj