POTEK PROJEKTA KO–DI–RAM na OŠ Križevci

Osnovna šola KRIŽEVCI sodeluje z Zavodom 404 v projektu DIGITALNE KOMPETENCE IN RAČUNALNIŠKO MIŠLJENJE. Projekt je sofinanciran s strani Ministrstva za digitalno preobrazbo za usposabljanje otrok in mladih za krepitev digitalnih kompetenc ter spodbujanje in promocijo naravoslovnih in tehniških poklicev (Uradni list RS, št. 58/23 in 69/23-popr.).Projekt poteka v jesenskih mesecih 2023 in bo zaključen konec novembra 2023.

Mentorja projekta na OŠ Križevci sta Matevž Jakelj in Nada Vajs Vidnar. Vanj pa je vključenih 10 učencev, in sicer iz 6. a in 6. b razreda.

Na prvem srečanju 20. 9. 2023 smo se v štirih urah posvetili nalogam iz računalništva in informatike za šolarje 2. triade in to so bile hkrati priprave na tekmovanje Bober 2023.

Na drugem srečanju, ki je trajalo 4 ure, 27. 9. 2023 smo v dveh urah reševali naloge, ki so priprava na tekmovanje Bober, obenem pa smo začeli enostavno programiranje na portalu Pišek. Naloge vsebujejo učenje računalniškega mišljenja. Rešujejo se s programskim jezikom, ki podpira uporabo programiranja z delčki.

Tretje srečanje 4. 10. 2023 je bilo organizirano tako, da so učenci dve uri samostojno reševali naloge na portalu Pišek. Ko so naleteli na težave, so si med seboj pomagali. Če pa je prišlo do nerešljive težave, so se obrnili po pomoč k mentorjema.  

Četrto srečanje 5. 10. 2023 v obsegu štirih ur je bilo organizirano s strani Zavoda 404 v hibridni obliki. Srečanje je potekalo preko Google Meet povezave z uporabo spletne učilnice TinkerCad. Učenci so spoznali  različne korake programiranja pri različnih vezavah.

Hibridno delo Zavoda 404 preko Google Meet povezave se je izvajalo tudi na petem srečanju 12. 10. 2023 v obsegu 4 ur. Delo je vsebovalo varnost na spletu, uporabo varnih gesel, spletni bonton, umetno inteligenco.

Vso znanje bomo uporabili tudi na tekmovanju Bober in poskusnem tekmovanju Pišek v mesecu novembru 2023. Upamo, da bomo uspešni z znanjem, ki smo ga usvojili preko projekta. Ob zaključku bomo uspešnost tudi skupaj analizirali.

Učenci so bili navdušeni nad prvimi koraki računalniškega programiranja, presenečeni nad predstavitvijo varnosti na spletu, sestavljanja in preverjanja gesel ter medsebojno pomočjo. Izredno jih je pritegnil kviz o varnosti na spletu.

Mentorja sva bogatejša za novo metodo poučevanja računalniških vsebin. Zelo pa naju je veselilo aktivno sodelovanje učencev. Nad njimi so bili navdušeni tudi sodelavci z Zavoda 404.

Zadnji projekti

Kategorije

Kontakt

Dostopnost