Učiteljice 1. in 5. razredov smo se odločile, da bomo poglobili bralno pismenost in prijateljske odnose v obliki tutorstva.
Učenci 1. in 5. razredov so skupaj izbrali knjigo s kupa predlaganih, ki jim jih je pripravila knjižničarka, potem so poiskali miren kotiček v knjižnici, ali učilnicah. Učenci 5. razreda so prebrali zgodbo mlajšim učencem, potem pa so ustvarili svojo prvo skupno knjigo, ki je vsebovala strnjeno obnovo učenca 5. razreda in ilustracije učenca 1. razreda.
Knjige smo razstavili, da si jih bodo lahko pogledali tudi ostali učenci in učitelji na šoli ter starši, ko bodo prišli na govorilne ure.
Tim strokovnih delavk je bil zadovoljen nad skupnim branjem in sodelovanjem vseh učencev, učenci so skovali nova prijateljstva in spoznali, da je potrebno sodelovati pri uresničevanju skupnega dela. Učiteljice smo odločene, da bo projekt na šoli resnično zaživel.